שעה לפני שבת: חקלאים יהודים הותקפו ליד שילה | תיעוד

נתי קאליש No Comments on שעה לפני שבת: חקלאים יהודים הותקפו ליד שילה | תיעוד

עשרות פורעים ערבים מהכפר סינג'יל חדרו כשעה לפני כניסת השבת לחלקה של חקלאים יהודים בסמוך לחוות נחל שילה, והחלו להשחית את גדר החלקה. אחד התושבים שחש למקום הותקף באכזריות באלה וסלעים בפניו ופונה לבית החולים. 2 תושבים נוספים נפצעו באורח קל מאבנים שיידו לעברם הפורעים

צילום: TPS
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כשעה לפני כניסת השבת עלו כ- 150 ערבים מהכפר סינג'יל בהתקפה מתוכננת ויזומה, על אחת החלקות היהודיות של חוות נחל שילה הנמצאת באדמות מדינה, והחלו להשחית את גדר החלקה.

תושבים שחשו למקום וניסו למנוע את הרס החלקה, הותקפו באכזריות באלות ובאבנים. תושב אחד נפצע בפניו מאלות וסלעים שהושלכו לעברו ונאלץ לסגת כשהוא שותת דם. הוא טופל בשטח על ידי צוות מד"א ופונה לבית החולים.

כעבור כמה דקות הגיעו למקום תושבים נוספים וכוחות צה"ל שהותקפו אף הם במטר אבנים. רק כעבור למעלה משעה לאחר ששני תושבים נוספים נפצעו קל, הצליחו כוחות צה"ל להדוף את הפורעים בחזרה לכפר.

video
play-sharp-fill

התושבים מספרים שלא מדובר בהתקפה הראשונה על החלקה. רק ביום רביעי – יומיים בלבד קודם לכן, הותקפו חקלאים יהודים שעבדו בחלקה ותושבים שחשו לעזרתם.
שני יהודים נפצעו בראשם כתוצאה מאבנים שיידו לעברם הפורעים, ושניים נוספים נפצעו בידם ובבטנם. מספר רכבים של תושבים נפגעו אף הם.

"נסענו במהירות לשטח בעקבות קריאתם של החקלאים, ומצאנו את עצמנו תחת לינץ המוני", מספר ידידיה, אחד התושבים שהוזעק לאירוע. "נכנסנו לכביש שמוביל לחווה ופתאום קלטנו שאנחנו מוקפים משני הצדדים בפורעים ערבים שמפוצצים אותנו באבנים".

"תוך כדי, הגיח מאחורנו ג'יפ ערבי ונגח את הרכב בעוצמה. יצאנו מהרכב וניסינו להגן על עצמנו, אך הערבים רק הגבירו את ההתקפות. בשלב מסויים התושב שישב לידי נפגע מאבן בראשו. עד עכשיו הראש שלו נפוח. הרכב שלנו מנופץ כולו, ובאחת השמשות עדיין תקועה אלה שאחד הפורעים ניסה לתקוף אותנו איתה. על שמשה אחרת רואים עדיין את טביעת כף היד של אחד הפורעים שניסה לבצע בנו לינץ' פשוט נס שנשארנו בחיים", תיאר ידידיה את רגעי האימה.



0 תגובות